2025-2026 оқу жылына педагог-психологтық жұмыс жоспары
Мақсаты - білім алушыларды табысты оқыту, дамыту, әлеуметтендіру және кәсіби білім беру траекториясын саналы таңдауды қалыптастыру үшін психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік жағдайлар жасауға бағытталған психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүйелі ұйымдастыру.
Міндеттері:
Педагог-психологтың 2025 жылғы қыркүйекке арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Біз біргеміз" сынып сағаты |
Алдын алу |
2 «Б» сынып |
Қыркүйектің 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
2 |
"Өзіне деген сенімсіздікті жеңу" сынып сағаты |
Ағарту |
8 «Б» сынып |
Қыркүйектің 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
3 |
«Білім еліне жол» сынып сағаты |
Бейімделу, ағарту жұмысы |
1 «Б» сынып |
Қыркүйектің 1 аптасы |
Аныктама |
Естаева Б.С. |
Аныктама |
|
4 |
Керн Йерасиктің әдісі |
Әр баланың психикалық дамуын бағалау |
1 сыныптар |
Қыркүйектің 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
5 |
"Өмір әдемі" сынып сағаты |
Ағарту |
3 «Б» сынып |
Қыркүйектің 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
6 |
Сынып сағаты «Бесінші сынып деген не?» |
Бейімделу |
5-6 «А» сыныптар |
Қыркүйектің 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
7 |
ЦППР сабағы-"Тайм-менеджмент және өзін-өзі ұйымдастыру"орнату кездесуі |
Бейімделу |
Ата-аналар |
Қыркүйектің 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
8 |
"Мен бірінші сынып оқушысымын"сынып сағаты |
Бейімделу |
1 «А» сынып |
Қыркүйектің 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
9 |
"Мен бесінші сынып оқушысымын"сынып сағаты |
Бейімделу |
5 «Б» сынып |
Қыркүйектің 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
10 |
Ата-аналар жиналысында "ата-аналарды ПС туралы ақпараттандыру туралы"сөз сөйлеу |
Ағарту |
Ата-аналар |
Қыркүйектің 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
11 |
Кәсіби өсу мектебі. "Мұғалімдердің эмоционалды күйіп қалуы" |
Профилактикалық жұмыс |
педагогтер |
Қыркүйектің 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
12 |
"Маған мектепте не ұнайды"проективті әдістемесі. |
Диагностикалық жұмыс |
1 сынып |
Қыркүйектің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
13 |
"Бейімделу кезеңінде білім алушылардың мазасыздығын анықтау" экспресс әдістемесі |
Бейімделу кезеңіндемазасыздықты анықтау |
5 сыныптар |
Қыркүйектің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
14 |
"Клубқа кіру рәсімі" психологиялық клубы бойынша сабақ |
Лекция, тренинг |
5-9 сыныптар |
Қыркүйектің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
15 |
"Балаларға МОДОҒА дайындалуға қалай көмектесуге болады" ата-аналарға арналған кеңестер |
Әңгімелесу, кеңес беру |
4,9 сынып ата-аналары |
Қыркүйектің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
16 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Ата-аналар, педагогтар, оқушылар |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
17 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
18 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п. |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру
|
Материалдарды таңдау
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
21 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
Педагог-психологтың 2025 жылғы қазан айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
Мюнстерберг техникасы |
Селективтілік пен зейіннің анықтамасы |
2 «Б» сынып |
Қазан айының 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
2 |
ННПИБД «Өркен», "Сізге қалай қарайды" жедел сауалнамасы |
Диаг. бағыт. зорлық-зомбылық және бұзушылық. белгілерін анықтау |
2-4 сыныптар |
Қазан айының 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
3 |
А.М. Прихожанның 5 сынып оқушыларына арналған жеке мазасыздық тесті |
Бейімделу |
5 сыныптар |
Қазан айының 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
«Достық күлімсіреуден басталады» сынып сағаты |
Ағарту жұмысы |
3 «Б» сынып |
Қазан айының 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
5 |
Дьяченко О.М. қиял, моторика "Фигураларды аяқтау" |
Шығармашылық ойлауды дамыту |
0 сыныптар |
Қазан айының 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
6 |
Жоғары буынға ауысқан кезде 10-сыныпты психологиялық сүйемелдеу |
бейнеролик
|
педагогтар, оқушылар |
Қазан айының 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
7 |
ННПИБД «Өркен», "Сізге қалай қарайды" жедел сауалнамасы |
Диаг. бағыт. зорлық-зомбылық және бұзушылық. белгілерін анықтау |
5-11 сыныптар |
Қазан айының 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
8 |
"Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу" бағдарламасы (Алтынсарин академиясы) |
Сабақтар әңгімелер |
10-11 сыныптар |
Қазан айының 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
"Мейірімділік күші: зорлық-зомбылықсыз жол"сынып сағаты |
Алдын алу жұмыстары
|
11 «Б» сыныбы |
Қазан айының 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
Сынып сағаты " Ерік-жігерді қалай тәрбиелеу керек?» |
Ағарту
|
9 " А " сыныбы |
Қазан айының 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
11 |
«Градусник» әдістемесі |
Бейімделу |
0 сынып |
Қазан айының 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
12 |
"Мен өмірді сүйемін"сынып сағаты |
Алдын алу
|
7 «А» сынып |
Қазан айының 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
13 |
"Жеңдегі мектебі" сабағынын өткізу |
Ағартушылық жұмыс, әңгіме |
1-11 сынып оқушылары |
Қазан айының 3 аптасы |
Хаттама |
Зам по ВР Абдрахманова Ж.А.,Естаева Б.С.. |
Хаттамада беглі |
|
14 |
"Гүлдер бейнесіндегі отбасы" проективті әдістемесі |
Диагностика
|
1 сыныптар
|
Қазан айының 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
15 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Мектептегі мотивация деңгейін тексеру |
2-4 сыныптар |
Қазан айының 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
16 |
"Жасөспірімдерге арналған кеңестер" сынып сағаты |
Алдын алу
|
7 «Б» сынып |
Қазан айының 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
17 |
"Сырласу жолдары"сынып сағаты |
Алдын алу
|
5- 6 «Б» сынып |
Қазан айының 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
18 |
"Лесенка" Әдістемесі С. Г. Джейкобсон, В. Г. Щур |
Өзін-өзі бағалауды зерттеу |
2-4 сыныптар |
Қазан айының 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
19 |
Ата-аналарды қолдау орталығы |
Алдын алу, ағарту |
Ата-аналар |
Қазан айының 5 |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
|
|
20 |
"Мен кіммін? Мен қандаймы?» психологиялық клубының сабағы |
Тренинг |
5-9 сыныптар |
Қазан айының 5 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
21 |
"Стресстік жағдайларда өзін қалай ұстау керек?"PISA-ға дайындық кезеңіндегі тренинг |
тренинг |
Тестілеуге қатысатын оқушылар |
Қазан айының 5 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
22 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
|
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
23 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
24 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ынталандыру материалдарын дайындау. |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
25 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
26 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
27 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарын орындау |
МІБ |
|
Бір ай ішінде |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
Педагог-психологтың 2025 жылғы қараша айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
Ата-аналар жиналысына қатысу «Мектепке жаңадан келген оқушылардың диагностикалық жұмысы" жиналысында |
Оқушыларды бейімдеудің профилактикалық жұмысы. |
Ата-аналар, педагогтер |
Қарашаның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
2 |
«Солнце, дождик, тучка» әдістемесі |
Диагностикалық жұмыс |
2 сыныптар |
Қарашаның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
3 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауының профилактикалық жұмысы |
9-11 сныптар |
Қарашаның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
"Мектеп өмірі" сынып сағаты |
Ағарту |
1 «Б» сынып |
Қарашаның 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
5 |
"Электрондық темекі: зиян немесе пайда"сынып сағаты |
Алдын алу
|
4 «Б» сынып |
Қарашаның 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
6 |
"Филипс" әдісі |
Мазасыздықты анықтау |
6, 7 сынып |
Қарашаның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
7 |
PISA-ға дайындық кезеңінде ата-аналармен әңгімелесу |
Ағарту |
Ата-аналар |
Қарашаның 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
8 |
"Оқу мотивациясы" сауалнамасы Карпова Г. А. |
Диагностика
|
5-6 сыныптар 7-8 сыныптар |
Қарашаның 2 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
«Бақытты отбасы» сынып сағаты |
Ағарту |
5-6 «А» сыныптар
|
Қарашаның 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
Леонгардтың «Мінез ерекшеліктерін екпіндеу» |
Диагностика
|
10 сынып
|
Қарашаның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
11 |
МОДОҒА дайындық кезеңінде "Эмоционалды шиеленісті жеңілдету" тренингі |
Алдын алу |
9 сынып |
Қарашаның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
12 |
«Мазасыздықты анықтау тесті» Р. Тэммл, М. Дорки, В.Амен |
Диагностика
|
1 сыныптар |
Қарашаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
13 |
Сынып сағаты "Қорқыту. Кибербуллинг" |
Алдын алу |
7 «А» сынып 5-6 «А» сыныптар |
Қарашаның 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
14 |
"Гүлдер бейнесіндегі отбасы" проективті әдістемесі |
Диагностика
|
2 «Б» сынып |
Қарашаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
15 |
"Біз көппіз"психологиялық клубының сабағы |
Іс жүзінде жұмыс
|
5-9 сыныптар |
Қарашаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
16 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Профилактикалық жұмыс, ағарту |
Ата-аналар |
Қарашаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
17 |
Кәсіби даму мектебі |
Алдын алу |
|
Қарашаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
18 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Оқушылар, ата-аналар, педагогтер |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п.
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
21 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
22 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру
|
Материалдарды таңдау
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
23 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
Педагог-психологтың 2025 жылғы желтоқсан айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Психология апталығына" арналған іс-шара |
Ағарту |
Оқушылар, педагогтер, ата-аналар |
Желтоқсанның 1 аптасы |
Есеп |
Естаева Б.С. |
Есеп |
|
2 |
Еріктілік, графомоторлық дағдылар, "Үй", Гуткина Н.И. |
Диагностика
|
0 сыныптар |
Желтоқсанның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
3 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәбіи бағдар |
9-11 сныптар |
Желтоқсанның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
"Мамандық таңдау – жауапты іс" сынып сағаты |
Ағарту |
9 «А» сынып 8 «Б» сынып |
Желтоқсанның 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
5 |
Леонгардтың" мінез ерекшеліктерін екпіндеу" |
Диагностика
|
10 сынып 11 сынып |
Желтоқсанның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
6 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Диагностика |
5-7 сыныптар |
Желтоқсанның 1-2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
7 |
"Өзіңді тану" сынып сағаты |
Ағарту
|
5-6 «Б» сынып |
Желтоқсанның 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
8 |
Сынып сағаты "қарым-қатынас және оның адам өміріндегі рөлі" |
Ағарту
|
7 «Б» сынып |
Желтоқсанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
"Үй. Ағаш. Адам","Ағаш" |
Оқушылардың жеке басын зерттеу |
2-4 сыныптар |
Желтоқсанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
Айзенк сынағы |
Психикалық күйлердің өзін-өзі бағалауы |
5 сынып |
Желтоқсанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
11 |
«Дос болайық, балалар!» сынып сағаты |
Ағартушылық жұмыс, коммуникативтік дағдыларды қалыптастыру, |
2-3 «А» сыныптар
|
Желтоқсанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
12 |
Кәсіби даму мектебі «Оқуға үйренеміз» |
Алдын алу |
оқушылар |
Желтоқсанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
13 |
"4-сі артық" сынағы |
Диагностика |
1 сыныптар |
Желтоқсанның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
14 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Ағарту |
Ата-аналар |
Мамырдың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
15 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Диагностика
|
8-9 сыныптар 10 сынып |
Желтоқсанның 3-4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
16 |
Эйзенктің психикалық күйін өзін-өзі бағалау |
Диагностика
|
8 сыныптар 9 сыныптар |
Желтоқсанның 3-4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
17 |
"Психология құпиясы" психологиялық клубы бойынша сабақ |
Арт-терапия
|
5-9 сыныптар |
Желтоқсанның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
18 |
"Өмір бояулары" сынып сағаты |
Ағарту
|
10 «Б» сынып |
Желтоқсанның 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
19 |
"Стресске төзімділік" сынып сағаты |
Ағарту
|
11 «Б» сынып |
Желтоқсанның 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
20 |
Аналитикалық есеп |
Жұмыстың жылдық және тоқсандық талдауын жасау |
|
Желтоқсанның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
21 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Ата-аналар, педагогтар, оқушылар |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Журналда белгілеу |
|
22 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
23 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п. |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
24 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
25 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру |
Материалдарды таңдау |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
26 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
27 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарын орындау |
МІБ |
педагогтер |
Тоқсан сайын |
|
Естаева Б.С. |
|
Педагог-психологтың 2026 жылғы қаңтар айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
Кәсіби даму мектебі «Отбасы мен үшін...» |
Алдын алу |
Педагогтер |
Қаңтардың 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
2 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәбіи бағдар |
9-11 сыныптар |
Қаңтардың 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
3 |
"Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу" бағдарламасы (Алтынсарин академиясы) |
Сабақтар, әңгімелер
|
10-11 сыныптар |
Қаңтардың 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
"Түстер елі" сынып сағаты |
Ағарту
|
1 «А», 1 «Б» сыныптар |
Қаңтардың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
5 |
ҰБТ. МОДОҒА дайындық кезінде психологиялық сүйемелдеу. Тренинг |
Алдын алу |
9 сыныптар |
Қаңтардың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
6 |
«Дос болуға үйрен» сынып сағаты |
Алдын-алу жұмыстары |
2 «Б» сынып |
Қаңтардың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
7 |
Кәсіби артықшылықтар сауалнамасы Дж.Голланд |
Диагностика
|
7 «А»сыныптар 7,8 «Б» сыныптар |
Қаңтардың 2-3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
8 |
М. Рокичтің «Құндылық бағдарлары» әдістемесі |
Диагностика
|
10 сынып 11 сынып |
Қаңтардың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
«Екі үй» проективті әдістемесі |
Қарым-қатынасты анықтау |
0-1 сыныптар |
Қаңтардың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
«СӨС дегеніміз не» сынып сағаты |
Алдын алу
|
2-3 «А»сынып 3,4 «Б» сыныптар |
Қаңтардың 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
11 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы «Компбютерге деген құмарлықтан арылу» |
Ағарту, алдын алу жұмыстары |
Ата-аналар |
қаңтардың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
12 |
«Өзіңе апарар жол» сынып сағаты |
Ағарту |
9 «Б» сынып 10 «Б» сынып |
Қаңтардың 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
13 |
«Менде бар ең жақсымын»психологиялық клубының сабағы |
Диагностика
|
5-9 сыныптар |
Қаңтардың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
14 |
«Қиын өмірлік жағдайдағы балалар» |
Алдын алу
|
Ата-аналар, педагогтер |
Қаңтардың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
15 |
«Эмоциялар еліне саяхат» сынып сағаты |
Ағарту |
5-6 «Б» сынып |
Қаңтардың 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
16 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Ата-аналар, педагогтар, оқушылар |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
17 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
18 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п.
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру
|
Материалдарды таңдау
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
21 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
Педагог-психологтың 2026 жылғы ақпан айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Шоқжұлдыз" тренингі ҰБТ-ға дайындық кезеңінде психологиялық сүйемелдеу |
Ағарту |
11 «Б» сынып |
Ақпанның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
2 |
«Мен және менің достарым»сынып сағаты |
Ағарту |
5-6 «А»сынып 5 «Б» сынып |
Ақпанның 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
3 |
Бейімделу кезеңінде қиындықтарға тап болған бірінші сынып оқушылары үшін:»Отбасы суреті», «үй. Ағаш. Адам»,»Ағаш |
Проективті әдістеме (сұраныс бойынша |
1 сыныптар |
Ақпанның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәбіи бағдар |
9-11 сыныптар |
Ақпанның 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
5 |
Кәсіби даму мектебі |
Алдын алу |
Ата-аналар |
Ақпанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
6 |
«Профиль»Әдістемесі
|
Кәсіптік бағдар беру |
9 сыныптар |
Ақпанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
7 |
«Мамандықтар әлемі» сынып сағаты |
Ағарту |
7 «А», 7 «Б» сыныптар |
Ақпанның 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
8 |
Дж.Брунердің ойлау және шығармашылық |
Диагностика
|
10 «Б» сынып |
Ақпанның 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
«Менің қабылдауым» сынып сағаты |
Ағарту |
2 «Б» сынып |
Ақпанның 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
10 |
«Тұрмыстық зорлық-зомбылық»сынып сағаты |
Ағарту |
9 «А» сынып |
Ақпанның 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
11 |
«Профиль» әдістемесі Голомшток |
Кәсіптік бағдар беру
|
11 «Б» сынып |
Ақпанның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
12 |
Сынып сағаты «Қорқыту. Кибербуллинг» |
Алдын алу
|
8 «Б» 6 «Б» сынып |
Ақпанның 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
13 |
«Менің болашағым-менің мамандығым» сынып сағаты |
оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық қолдау |
11 «Б» сынып |
Ақпанның 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
14 |
"Адам өміріндегі эмоциялар" психологиялық клубы бойынша сабақ |
Әңгіме
|
5-9 сыныптар |
Ақпанның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
15 |
Кәсіби даму мектебі «Біз біргеміз» |
Алдын алу
|
Оқушылар |
Ақпанның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
16 |
Е. А. Климовтың мүдделерін бағыттау әдістемесі |
Кәсіптік бағдар беру |
11 «Б» сынып |
Ақпанның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
17 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Ағарту |
Ата-аналар |
Ақпаның 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
18 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Ата-аналар, педагогтар, оқушылар |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п.
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
21 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
22 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру
|
Материалдарды таңдау
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
23 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
Педагог-психологтың 2026 жылғы наурыз айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Сен жалғыз емессің" сынып сағаты |
Ағарту
|
7 «Б», 8 «Б» сыныптар |
Наурыздың 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
2 |
Кәсіби даму мектебі |
Ағарту |
Ата-аналар |
Наурыздың 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
3 |
Голомстоктың "Профиль" әдісі |
Кәсіптік бағдар беру |
10 сынып 11 сынып |
Наурыздың 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
4 |
"Жақсы көңіл-күй іздеу" сынып сағаты |
Ағарту |
1 «Б», 2 «Б» сыныптар |
Наурыздың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
5 |
Мектеп түлектеріне кәсіптік бағдар беруді талдау |
Кәсіптік бағдар беру |
9,11 сыныптар |
Наурыздың 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
6 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәбіи бағдар |
9-11 сыныптар |
Наурыздың 2,3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
7 |
"Тиімді қарым-қатынас дағдыларын дамыту" психологиялық клубы бойынша сабақ |
Әңгімелесу, сауалнама |
5-9 сыныптар |
Наурыздың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
8 |
"Төмен ынталы және үлгерімі төмен білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу " |
МІБ |
Педагогтер |
Наурыздың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
9 |
"Бейімделу кезеңінде білім алушылардың мазасыздығын анықтау" Экспресс әдістемесі |
Бейімделу кезеңінде мазасыздықты анықтау (қайталанған) |
5 сыныптар |
Наурыздың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
ҰБТ-ға дайындық кезеңінде психологиялық сүйемелдеу. |
Ұсыныстар, ағарту |
Ата-аналар |
Наурыздың 3 аптасы |
ұсыныстар |
Естаева Б.С. |
Ұсыныстар |
|
11 |
Кәсіби даму мектебі |
Алдын алу |
Педагогтер |
Наурыздың 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
12 |
PISA-ға дайындық кезеңіндегі тренинг"халықаралық зерттеу кезіндегі мінез-құлық" |
Алдын алу |
Окушылар |
Наурыздың 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
13 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Ағарту |
Ата-аналар |
Наурыздың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
14 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
Ата-аналар, оқушылар, педагогтер |
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
15 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
16 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п. |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
17 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
18 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру |
Материалдарды таңдау |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарын орындау |
МІБ |
|
Тоқсан сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
Педагог-психологтың 2026 жылғы сәуір айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Мамандық таңдаудағы қателіктер" сынып сағаты |
кәсіптік бағдар беру |
9 «А» 9 «Б» |
Сәуірдің 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
2 |
"Аутодеструктивті мінез-құлықтың алдын алу" бағ-сы (Алтынсарин академиясы) |
Сабақтар, әңгімелер
|
10-11 сыныптар |
Сәуірдің 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
3 |
Кәсіби даму мектебі |
Алдын алу, ағарту |
оқушылар |
Сәуірдің 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
4 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Диагностика
|
8-9 сыныптар 10 сынып |
Сәуірдің 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
5 |
Г. Вицлак "Мектепте оқу қабілеті" мектебіне психологиялық дайындықты диагностикалау |
Диагностика |
4 сынып |
Сәуірдің 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
6 |
«Бақытты отбасы» сынып сағаты
|
Ағарту |
10 «Б» сынып |
Сәуірдің 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
7 |
"Өзіңе жол" сынып сағаты
|
Ағарту |
9 «Б» сынып |
Сәуірдің 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
8 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Ағарту |
Ата-аналар |
Сәуірдің 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
9 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Мектептегі мотивация деңгейін тексеру |
2-4 сыныптар
|
Сәуірдің 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
10 |
«Ағаш» әдісі |
Жедел диагностика бастауыш сынып оқушыл. Мазасызд.анықтау |
2-4 классы |
Сәуірдің 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
11 |
«Жақсы көңіл-күй» сынып сағаты
|
Ағарту |
1 «А» класс |
Сәуірдің 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
12 |
«Стресске төзімділік» психологиялық клубы бойынша сабақ |
Алдын алу. Топтық жұмыс, әңгіме |
5-9 классы |
Сәуірдің 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
13 |
"Эмоцияларыңызды қалай басқаруға болады" сынып сағаты |
Алдын алу жұмыссы |
3 «Б» сынып |
Сәуірдің 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
14 |
Кәсіби даму мектебі |
Алдын алу |
Педагогтер |
Сәуірдің 3 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
15 |
"Эмоциялар және сіздің көңіл-күйіңіз" сынып сағаты |
Ағарту
|
4 «А» класс 3-4 «Б» класс |
Сәуірдің 4 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
16 |
"Отбасы суреті", "үй. Ағаш. Адам","Ағаш |
Проективті әдістеме (сұраныс бойынша) |
1 классы |
Сәуірдің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
17 |
Кәсіби даму мектебі «Отбасы мен үшін...» |
Ағарту |
Ата-аналар |
Сәуірдің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
18 |
"Баланы қалай қолдау керек"әңгімесі. ҰБТ,MОДО және PISA дайындық кезеңіндегі психологиялық сүйемелдеу |
Ағарту |
Ата-аналар |
Сәуірдің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттама |
|
19 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәбіи бағдар |
9-11 сыныптар |
Сәуірдің 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
20 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
|
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
|
|
21 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
22 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п. |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
23 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
24 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру |
Материалдарды таңдау |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
25 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
Педагог-психологтың 2026 жылғы мамыр айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
"Өмір неткен тамаша" сынып сағаты |
Ағарту |
7 «А» сынып |
Мамырдың 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С |
Анықтама |
|
2 |
"Сіз таңдаған өмір" сынып сағаты |
Ағарту |
11 «Б» сынып |
Мамырдың 1 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С |
Анықтама |
|
3 |
Кәсіби даму мектебі |
Ағарту |
оқушылар |
Мамырдың 1 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
4 |
Сынып сағаты "Ерік-жігерді қалай тәрбиелеу керек?» |
Ағарту |
9 «Б» сынып |
Мамырдың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С |
Анықтама |
|
5 |
"Бұл зиянды қақтығыстар" сынып сағаты |
Алдын алу |
6 «Б» сынып |
Мамырдың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С |
Анықтама |
|
6 |
«Менің табысты болашағым» кәсіби бағдар бағдарламасы |
Кәсіптік бағдар беру |
9-11 сынып |
Мамырдың 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттамадағы белгі |
|
7 |
Н.Г. Лусканованың мектеп мотивациясының скринингі |
Мектептегі мотивация деңгейін тексеру |
5-7 сыныптар
|
Мамырдың 2 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамада беглі |
|
8 |
"Мектеп өмірі" сынып сағаты
|
Ағарту |
1 «А» сынып |
Мамырдың 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С |
Анықтама |
|
9 |
"Клубтың қорытынды отырысы"психологиялық клубы бойынша сабақ |
Тренинг |
5-9 сыныптар |
Мамырдың 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттамадағы белгі |
|
10 |
Кәсіби даму мектебі |
Ағарту |
Педагогтер |
Мамырдың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттамадағы белгі |
|
11 |
Ата-аналарды педагогикалық қолдау орталығы |
Ағарту |
Ата-аналар |
Мамырдың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
|
12 |
Кәсіби даму мектебі «Махаббатпен тәрбиелеу» |
Ағарту |
Ата-аналар |
Мамырдың 4 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттамадағы белгі |
|
13 |
Сұрау бойынша және диагностика нәтижелері бойынша консультациялар |
Кеңес беру
|
|
Күн сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттамадағы белгі |
|
14 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журналды толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С |
|
|
15 |
Диагностикалық материалдарды дайындау |
Ат ынталандыру материалдарын дайындау.п.
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
16 |
Диагностикалық шараларды талдау |
Нәтижелерді өңдеу және қорытынды жазу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
17 |
Тақырыптық стендтерді, бұрыштарды безендіру
|
Материалдарды таңдау
|
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
18 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С |
|
|
19 |
Аналитикалық есеп |
Жұмыстың жылдық және тоқсандық талдауын жасау |
|
Мамыр |
Есеп |
Естаева Б.С |
|
|
20 |
Білім беру ұйымдарында психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу қызметін ұйымдастыру және әлеуметтік педагог пен психологтың бірлескен жұмыс жоспарын орындау |
МІБ |
|
Тоқсан сайын |
Хаттама |
Естаева Б.С |
Хаттама |
Педагог-психологтың 2026 жылғы маусым айына арналған жұмыс жоспары
|
№ |
Іс-шара |
Жұмыс бағыты |
Нысаналы топ |
Орындау мерзімі |
Орындау нысаны |
Жауапты |
Орындалуы туралы белгі |
|
1 |
«Педагогтардың тұлғалық өсуі және кәсіби күйіп кетуден қорғау механизмдері» бағдарламасы |
Алдын алу |
Педагогтер |
Маусымның 2 аптасы |
Анықтама |
Естаева Б.С. |
Анықтама |
|
2 |
Тұлғаның шығармашылық әлеуетінің деңгейін бағалау. "Мен өзіммен үйлесімдімін"тренингі |
Алдын алу |
Педагогтер |
Маусымның 3 аптасы |
Хаттама |
Естаева Б.С. |
Хаттамадағы белгі |
|
3 |
Ағымдағы құжаттаманы жүргізу |
Журнал толтыру |
|
Күн сайын |
|
Естаева Б.С. |
|
|
4 |
Семинарларға қатысу, әдіс.кеңестерде, аудандық және облыстық конференцияларда |
Сөз сөйлеу, қатысу |
|
Бір ай ішінде |
|
Естаева Б.С. |
|
Бұл жоспар ағымдағы оқу жылы ішінде түзетуге жатады.
Орындаған: педагог-психолог Естаева Б. С.